11/13/2014

#1 Breakfast

Moim podstawowym śniadaniem jest owsianka, ale dzisiaj to nie o niej. Wczoraj wykombinowałam tak zwane jajko w koszulce. Przepisu nauczył mnie właściwie mój chłopak. Spróbowałam i pokochałam. Zapraszam!

Muszę zacząć od tego, że pierwsze co robię po przebudzeniu to wypicie szklanki wody niegazowanej, którą zwykle przygotowuje sobie wieczorem. Potem piję gorącą wodę z wyciśniętą połówką cytryny i jednym plasterkiem (czasami dorzucam też łyżeczkę oleju/wody kokosowej naturalnej. Taka woda z cytryną pobudza przewód pokarmowy i cały organizm dostaję kopa energii. Piję to jako zamiennik espresso (już parę miesięcy temu prawie całkowicie zrezygnowałam z kawy).


Popijając moje cytrynowe "espresso" zabrałam się za śniadanie. Wyjęłam z lodówki wszystko co mi się podobało :) przygotowałam mały garnek, w którym zagotowałam wodę. Następnie wlałam do garnka shot (około 45ml) octu. Gdy woda zaczęła wrzeć, do środka wbiłam jajko ( jem tylko jajka o oznaczeniu 0 lub 1). Jajko gotujemy przez około 5 minut. Bąbelki powinny powoli wyrzucać je na powierzchnie.



W między czasie podgrzałam kromkę razowego chleba i przygotowałam pozostałe składniki, warzywa serek z kawy arabika i pasy łososia, plasterki wędzonego łososia i suszone pomidory.


Serek nałożyłam na kromkę chleba, a na serek dopiero co zrobione jajko w koszulce.



Na koniec dodałam wszystkie pozostałe składniki.


 I gotowe ! :) Pozostaje mi życzyć SMACZNEGO :)




Nela***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz